2. COMENÇA LA DIVERSIÓ

Com apuntava abans, haig de dir (en defensa pròpia), que als meus 47 anys no tenia absolutament cap experiencia en treballar la fusta, ni pràcticament cap tipus de bricolatge, més enllà de penjar quadres, construir mobles d'Ikea, o penjar algún plafó de llum al sostre... 

És per això que em semblava imprescindible trobar algún tipus d'acompanyament per inciar aquesta aventura, amb algú que em pogués explicar com usar les eines principals: el ribot, formons, guillaume, la caladora, la serra de cinta, la serra de disc, la regruixadora, la ingletadora, etc, etc.... Un munt d'eines que no havia sentit anomenar mai, i que a partir d'ara formaven part del meu dia a dia.

Jo sempre he treballat de metge, i per tant treballo principalment amb el cap, pensant i decidint, però recordo tindre l'anhel des de feia anys de poder fer algun tipus de manualitat, i ara finalment ho estava fent, i disfrutant.










 

Comentaris

  1. Hi I am building hull no 153 and I see you have some colour pictures, where did you find them? They would make it simpler , mais facil

    ResponElimina
    Respostes
    1. The color pictures are from the YouTube video on the classglobe580 web, screen capture.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada