15. COBERTA I BANYERA


Poca cosa afegiré a part de les fotos, sobre el tacament de la coberta i culminació del que serà l'estructura pral del barco. Evidentment és un altre dels múltiples moments orgàsmics de la construcció. Veure l'estructura del barco finalitzada.

Com podeu veure jo vaig optar per la caseta enlloc de la cúpula de metacrilat. Principalment diria que la meva decisió està basada en un tema estètic, m'agrada més amb la caseta, però també de cara a tindre més espai al interior de la cabina. Com a contrapunt, tinc clar que es perd visibilitat des de dins de forma immediata, tal com explica en Don en els seus videos.

Opto també per fer-me jo la porta d'entrada a la cabina, enlloc de comprar una escotilla. La faig amb el marc de fibra de vidre i metacrilat al centre, ja ho ensenyaré en una propera entrada al blog. El motiu de fer-me-la jo bàsicament és per tindre un accés al interior del barco més còmode i gran, ara bé, la meva feina ara és que sigui una porta perfectament estanca tal com exigeixen les normes de la classe en cas que vulgui fer la MGR.

També veureu que allarguem la coberta cap a la banyera amb uns alerons d'uns 25 cm per tindre certa cobertura de la pluja i les onades a l'entrada de la cabina.

En quan a la coberta també faig un reforç de doble laminat de contraxapat marí a nivell dels laterals de la caseta, que és on aniran els winches, stoppers, mordaces...

















































































Comentaris